چرا  نمایندگان حامی دولت از حضور احمدی نژاد در مجلس استقبال نکردند!

یزدفردا "اعتدال  نوشت:اقدامات عجیب و غریب جریان انحرافی باعث شده تا ما حامیان دولت دیگر نتوانیم از رئیس جمهور دفاع کنیم و انتظار ما اینست تا ایشان خط خود را از این جریان مشخص کند

 یکی از نمایندگان حامی دولت و از اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: با اقدامات دولت و برخی از حامیان رئیس جمهور، ما دیگر نمی توانیم از رئیس جمهور دفاع کرده و در مجلس به گرمی از وی استقبال کنیم.


محمود احمدی نژاد رئیس جمهور روز سه شنبه ۳۱ خرداد برای دفاع از حمید سجادی وزیر پیشنهادی برای تصدی از وزارت ورزش و جوانان در صحن مجلس حاضر شد که جز صدر نایب رئیس اول که از طرف هیئت رئیسه برای استقبال وی رفت، تقریبا هیچ نماینده ای و حتی نمایندگان حامی دولت هم به استقبال رئیس جمهور نرفتند.


در حالی که نمایندگان همواره در هنگام ورود رئیس جمهور به صحن، در نوبت سلام و احوالپرسی با وی می ایستادند و رئیس جمهور چند دقیقه ای طول می کشید تا در بر صندلی خود جای گیرد و حتی بعد از نشستن رئیس جمهور بر روی صندلی خود نمایندگان دور وی حلقه می زدند، نامه می دادند، مشکل مردم را پیگیری می کرده و دستور حل آنرا می گرفتند و همین موضوع بی نظمی در صحن ایجاد می کرد و موجب تذکر مکرر رئیس مجلس می شد تا نمایندگان اطراف رئیس جمهور را خالی و نظم جلسه را برقرار کنند اما این بار از این خبرها نبود.


نه نماینده ای به استقبال رئیس جمهور رفت، نه کسی با وی چاق سلامتی کرد و نه فردی دور وی حلقه زد. نه شخصی نامه مردمی به وی داد و نه دستور از وی گرفت.


موسی غضنفرآبادی نماینده بم و یکی از نمایندگان حامی دولت در همین رابطه به خبرنگار جهان گفت: نمایندگان از دست رئیس جمهور ناراحت بودند یکی از دلایل همان موضوع ۱۰ روز دور کاری ایشان بود که این موضوع موجب رنجش خاطر نمایندگان شد.

 

اما یکی دیگر از نمایندگان حامی دولت استقبال سرد مجلس از رئیس جمهور را ناشی از جریان انحرافی موجود در دولت ذکر کرد و گفت: البته موضوع جریان انحرافی که در دولت جا خوش کرده یکی دیگر از این دلایل بود چرا که نمایندگان انتظار دارند تا رئیس جمهور موضع شفاف در خصوص جریان انحرافی بگیرد و این افراد را از دولت دور کند.


وی افزود: اقدامات عجیب و غریب جریان انحرافی باعث شده تا ما حامیان دولت دیگر نتوانیم از رئیس جمهور دفاع کنیم و انتظار ما اینست تا ایشان خط خود را از این جریان مشخص کند.

 

این نماینده اضافه کرد: اگر رئیس جمهور امر ولی فقیه در خصوص وزیر اطلاعات را سریعا اجرا می کرد و به قول خود در منزلش دور کاری نمی کرد و اگر در خصوص جریان انحرافی موضع مشخص می گرفت ما شاهد این استقبال سرد نبودیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا